.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمریكا: محكوم مى‌كنیم ، جندالله: كار ما بود

ایالات متحده آمریكا روز یكشنبه بمبگذارى انتحارى در استان سیستان و بلوچستان ایران را محكوم كرد. بر اساس آخرین گزارش‌ها، شمار شهدای این حادثه به ۳۱ نفر رسیده است.

ایان كلى، سخنگوى وزارت امور خارجه آمریكا، گفت: «ما این اقدام تروریستى را محكوم مى كنیم و سوگوار از دست دادن زندگى بیگناهان هستیم.»

وى افزود: «گزارش هایی كه آمریكا را متهم به دخالت در این حادثه مى كند كاملا نادرست هستند.»

ساعتى پس از این انفجار، على لاریجانى، رییس مجلس شوراى اسلامى به خبرنگاران گفته بود: «اقدامات تروریستى اخیر سیستان و بلوچستان را نتیجه اقدامات آمریكا مى‌ دانیم. این نشانه خصومت آمریكایى‌ها با كشور ماست.»

به گفته وى، «آقاى اوباما گفته بودند كه دست به سوى ایران دراز مى‌ كند اما با اقدام تروریستى امروز این دست را سرخ كردند.»

جندالله: ما بودیم

در همین حال، دادستان زاهدان اعلام كرد كه گروه عبدالمالك ریگی مسئولیت حمله روز یكشنبه در استان سیستان و بلوچستان را به عهده گرفته است.

محمد مرزیه درباره چگونگی وقوع این انفجار گفت: «نمایشگاهی از دستاوردهای محلی برای بازدید عموم برپا شده بود و قرار بود حاضران قبل از تشكیل جلسه از این نمایشگاه بازدید كنند كه یك نفر كه از قبل به خود بمب وصل كرده بود، وارد نمایشگاه شد و این عملیات تروریستی را انجام داد.»

در همین حال وبلاگی كه منتسب به گروه جندالله به رهبری عبداالمالك ریگی است در مطلبی كه روز یكشنبه منتشر كرد، مسئولیت این حمله انتحاری را به عهده گرفته است.

جندالله در بیانیه خود آورده است: فردی از این گروه «با اجرای عملیات استشهادی در شهر سرباز» دهها تن از فرماندهان سپاه پاسداران و فرماندهان بسیج و مسئولان وزارت اطلاعات را به قتل رسانده است!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.